RETENCIÓ I IDENTIFICACIÓ DELS MOSSOS A UN TREBALLADOR QUE VA GOSAR MANIFESTAR-SE DAVANT DE LA CASA DEL ARTUR MAS…..

RETENCIÓ I IDENTIFICACIÓ DELS MOSSOS A UN TREBALLADOR QUE VA
GOSAR MANIFESTAR-SE DAVANT DE LA CASA DEL ARTUR MAS…..
Bon dia Companys !!!!
Us he d’explicar el que em va succeir ahir desprès de la cacerolada davant de la casa del Artur
Mas !!!! :

-Sobre les 21.15h i una vegada s’acaba la cacerolada a casa del president hem disposo a
agafar la moto, i en el camí a buscar-la, noto la presencia darrera meu de un home i una dona
seguint-me, decideixo parar-me i fer veure que truco amb el mòbil, ells em passen i s’aturen
una mica més endavant.
-En aquell moment apareix a la cantonada de Aribau / travessera de Gracia un cotxe dels
mossos i parlant amb aquestes dues persones una estona. Mentrestant jo em disposo a agafar
la moto i just en el moment que poso la moto en marxa veig pel retrovisor que em segueix el
cotxe dels mossos.
– A dos carrers, en concret a Aribau/Maria Cubí , el cotxe dels mossos que em seguia posa les
sirenes i per l’altaveu m’indica: “Aturi el Vehicle Inmediatament…” tallant-me el camí per
davant meu un altre cotxe dels mossos però en aquest cas de la secreta. Una vegada paro la
moto, el cotxe sense distintius dels mossos sen va i els mossos del vehicle que m’ha aturat em
barra el pas i em reté.
– Hem demanen la documentació personal ( Identificació) segons ells, la documentació de la
moto i durant uns 30 minuts hem comencen a preguntar que :
Qui era Jo ?…. On treballava?… Si jo era l’organitzador/cabezilla de la protesta a
casa del Mas?… Que si pensàvem anar cada dilluns a fer una caçerolada?… entre
moltes d’altres preguntes….
– Davant d’això , primer vaig dir als mossos que sentia vergonya del que estaven fent , i tot i
seguir ordres, el tracta i seguiment que m’han fet es de delinqüent i tot i això, correctament
vaig respondre amb monosíl—labs a les seves preguntes.
– Quan les preguntes dels mossos van anar a un tema mes personal, domicili del DNI diferent
del que li deien per la radio interna ( vaig exposar motius personals i li vaig confirmar que la
meva adreça es la del DNI) en aquell moment ,i a partir d’aquí , ja hem vaig plantar i a les
9.35h veient com s’estaven posant les coses vaig decidir trucar al meu advocat (
no em va respondre, però ells no ho sabien ) . Just en aquest moment els hi vaig fer saber que
estava trucant al meu advocat , ells van informar d’això immediatament als seus superiors, i
aquets van decidir deixar-me marxar, no sense recomanar-me que mobilitzacions com las que
hem fet avui poden ser constitutives de delicte, jo li vaig dir que davant de la possibilitat de
passar gana ,jo o els meus fills, prefereixo delinquir davant de la casa del president, que
quedar-me aturat, mirant-ho i hem vaig acomiadar d’ells fins al dilluns que ve.
Be companys !!!!
Ahir varem emprenyar i molt a algú que es considera Molt Honorable i que no para de
menysprear i humiliar als treballadors públics…. ANEM BE !!!!
Jo us envio aquest escrit per que li expliqueu a tothom el que hem va passar i sobretot que la
gent NO TINGUI POR, ( Jo no la tinc….Total ja estic fitxat jo…) però que si algú ha patit el
mateix que jo que es posi en contacte amb mi i decidirem quines accions legals podem o
devem realitzar per aturar aquest estat policial i repressiu que volen instaurar en l’empleat
públic en particular i a la societat en general.
Atentament.
Santi Bayo.

